Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati in posesia fizica a produsului.
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, completand formularul de retur pe care il gasiti mai jos.
Pentru a ajunge la formularul de retur faceți click aici.
Daca va retrageti, vom rambursa suma pe care am primit-o de la dumneavoastra fara intarzieri nejustificate si nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare doar in contul bancar al titularului care a emis comanda catre noi.
Comenzile emise de catre societati comerciale nu se supun aceleiasi politici de retur si nu pot fi returnate ci doar inlocuite.
Expediati produsele la adresa soseaua Giurgiului nr 321, localitatea Bucuresti sector 4, judetul Bucuresti fara intarzieri nejustificate, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul de rambursare este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Sunteti responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
Pentru produsele returnate fara motiv intemeiat sau constatarea vreunui defect alt articolului se percepe o taxa de retur in valoare de 50 de lei.
In cazul in care produsele a caror returnare se solicita prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, componente sau accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, sau nu sunt returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre client (produsul a fost montat), CONCEPT MOBILI COLLECTION SRL are dreptul de a decide acceptarea/refuzul returului.
Toate coletele expediate catre clienti sunt asigurate impotriva eventualelor deteriorari ce pot aparea pe parcursul transportului. In momentul receptionarii coletelor aveti dreptul si obligatia de a verifica integritatea produselor si de a solicita curierului intocmirea unui proces verbal cu deteriorarile constatate, in cazul in care acestea exista.
Nu vor fi luate in considerare reclamatiile ce au ca obiect produse deteriorate in situatia in care in momentul receptionarii nu a fost intocmit un proces verbal in acest sens cu agentul firmei de curierat.